Kızlar 2 aylık bebeğim var anne sütü de alıyor ama yetmiyor ağırlıklı olarak mamayla ilerliyoruz. Hipp kullanıyorum ama son 1 haftadır içerken sancıları başladı acile götürdük o acemlikle gaz dedi doktor. Bu geçici bir süreç mi atak mı mama mı değiştireyim hangi mamayı önerirsiniz kıvranıyor resmen 4-5 yudumdan sonra🥺🥺🥺