simayy077 benim doktorum ikili, üçlü tarama testlerini istemedi. Zira çoğul gebelikte onlar yanlış sonuç verirmiş. İsteyen doktorların maddiyattan dolayı istediğini düşünüyorum. Siz üçüz gebesiniz, perinatolog takibi, detaylı ultrason sizin için yeterli.