Beyzaerdal Sevgili anneler oğlum 13 aylık emzirmeyi bırakmak istiyorum arka arkaya doğum yaptığım için bu süreç beni artık yıprattı deneyimlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim
Snowglobe Beyzaerdal ben iki kızımda da sirke sürdim. Mesele bıraktırmak değil. Bir iki istiyor sonra ekşi olduğu için emmiyo. Ama eğer meme ile uyuyorsa işte o çok zor. O yüzden psikolojinizi iyi tutun ve asla kararnızdan dönmeyin