dumancagla 6 aylık çene altı egzama oldu doktor kortizonlu krem verdi kullandım ama tekrarlıyor iyi bir nemlendirici öneriniz var mı
livanurvealpinannesi61 dumancagla uzun süredir ıva natura şampuan losyon kullanıyorum ben içeriği temiz memnunum puresedd marka losyona geçtim oda çok iyi nemlendiriyor içeriği de temiz
dumancagla livanurvealpinannesi61 bende incia kulanıyorum şampuan detarjan da unibaby hassas ciltleri kullanıyorum çene altı pıtır pıtır egzama kel kel birde sırtı kurumuş bilmiyorum iyi gelir mi onlar bakacağım yorumlara teşekkür ederim 🙏🏻
dumancagla [silindi] bioderma intensive kullandınız mı daha kuru ciltler için birde nereden aldınız trendyol da sahte falan çıkar mı diye korkuyorum
dumancagla 1cocukannesi_1 onunla bioderma arasında kaldım bende ama çoğu Mustela daha kötü yaptı demişler kafam karıştı
1cocukannesi_1 dumancagla biz 1 yıldır kullanıyoruz bioderma bizde hiç bir işe yaramadı mustella çok iyi geldi ve aşırı azalttı