Güzel anneler merhaba hasta olduğum için emzirmeye uygun ilaçlar kullanıyorum fakat diyet yapmam gerektigi için sütum eskisi gibi doyurucu ve çok değil mama başladık 5 aylık bebeğim muhtemelen ameliyyda olacağım emzirmeye ara vermek zorunda kalacağım sorum şu ki sütüm kesilirse bu süreçte geri gelir mi düşündükçe moralim çok bozuluyor 🥺