sebeye öyle kendını çok yırtmıyor sakin bi bebek oğlum zaten doktora tekrar gittim süt diyeti verdi belki süt ve süt ürünlerine alerjısı vardır diye Salı günü de ultrason çekcez bebegın gelışımı çok ıyı belki boya kiloya verirse emdıgıbı ondan kaka yoktur dedi ama karnı falan da yumuşak dedi yanı anlamadım