Merhaba kizlar size bisey sormak istiyorum 3 bucuk yillik evliyim ve 1 bucuk yasinda bi oglum var esimle gorucu usulu evlendik dedemin yakın akrabasi oluyo ben onceden esimi hic gormemistim ve 13 yasimdayken okulda sinifta samimi oldugum bi erkek arkadasim vardi kanka gibi iste yurtdisina tasindik . Birgun kuzenim telefonla konusurken sevgilisiyle o kucukluk arkadasimda varmis yaninda o zmnlar 17 yasindaydim teklif etti kabul ettim ama ole yurtdisinda oldugum icin aramadim hic 1 hafta ya surdu ya surmedi ilk defa aradim ve o zmn ayrilalim dedi.Buyuk sorunlar yaşadım kuzenin iki yil birliktelik gecirdigi halde beni babasına ispiyonladi kndini solemedi her ailede olur ya herseyi buyuten kotu akrabalar esim beni istemeye geldi akraba oldugu icin baski oldu ve ben kabul ettm simdi soruma gelecek olursak suan cok mutluyum esimle kaynanamla birlik kaliyorum illaki sorunlar oluyo uc gorumcem var ve arada aklima geliyo o cocuk bazen ruyamda goruyorum niye bilmiyorum ama icim cız etmiyo degil sizde esime haksizlik mi ediyorum ? uzun oldu ama okur ve cvp verirseniz cok sevinirim