Nurtkn4242 elbette olan var haklısınız benim kızım da 4 ay 5 günlük şu an aynı semptomlar var ancak şöyle ki bu dönem gelişimimde bunların hepsi normal veoluyor ayrıca bu dönem de damakların beyaz olması da normal çünkü damak içerisinde dişler yerleşme yapıyor bu da ister istemez diş mi çıkıyor diye düşündürüyor. Yani diş için bile bu belirtiler 2-3 ay bile sürüyor. Bilginiz plsun