Minnak_mavis aynısını bende yaşadım geçen gün ama benimki 1 hafta geçmişti bebeğimin bir sıkıntısı yoktu nolur nolmaz diye acile götürdük, eğer zehirlenme gibi bir durum olursa yüksek ateş, fışkırır gibi kusma, halsizlik, emmek istememe gibi şeyler oluyormuş benim bebeğimde bir şey yokmuş böyle belirtiler varsa kesin götürün