deniz2769 Kızlar benim ilk çocuğum tüp bebek 10 aylık bugün test yaptım şüphelenip ama hemen çıkmadı ikinci çizgi 2 saat sonra falan böyleydi çok bakmadım da oğlum durmadığı için
Deletedmom_985 deniz2769 gebelik gibi ya sanki ben bebegimi boyle ogrenmistik baska bi test daha yapin yarin hemen beta hcg verin bakalim hadi hayirlisi
deniz2769 Umutunannesi_ uygulama 10 gün var diyor ama doğumdan sonra çok düzensiz olmaya başladım peki gebelik olsa hemen çıkmaz mıydı oğlumda transferin 6. Günü 29 betayla öğrenmiştim bundan biraz daha silik hemen çıkmıştı ilk idrarla bunu öğlen gibi yaptım
Umutunannesi_ deniz2769 bende oğlumda 1 gün gecikmeyle belirgindi ama şuan yeni hamileyim adetim 8. Gün gecikmesine rağmen hemen çıkmadı sonradan çizgi gördüm ve silikti 2 gün sonra tekrarladim belirginlesmisti
Umutunannesi_ deniz2769 yani henüz yeni oldugu için olabilir kuruma gibi durmuyor tekrarlama şansınız varsa tekrarlayin isterseniz testi
deniz2769 Deletedmom_985 şey böyle öğrendik dediniz ya onda ne kadar sonra çıktı anlamın da sormuştum 😀