Araseymen Kızlar çalışmaya başlıcam anaokuluna verdim 2 gündür gidip geliyoruz ilkgün 1 saat durdum bugün 30 dk sonra anne diye ağlamış. Süreç normalmi banamı olmayacak gibi geliyor anlamadım.deneyimli annelerden bilgi alabilir miyim?