yaraliceylanim Gece emmesini kesmek istiyorum 17 aylik zaten artık ama açlıktan uyanıyor sanırım. Gece acikmamasi için ne yapıyorsunuz
_Hera yaraliceylanim 9. Ayına gidiyoruz gece yatmadan doyurucu gıdalar vermeye çalışıyorum. Tarhana çorbası, sebzeli irmik, kaşık mamalar vs. Gece 1 kere besleniyor sonrası sabah 6 gibi
3kedili2bebekli yaraliceylanim 17 aylık olduğu için gece açlıktan uyanıyor olamaz tamamen alışkanlıktan uyanıyor muhtemelen bu alışkanlığı bıraktırmak biraz yorucu malesef
mamabear_ yaraliceylanim tam 16 aylıkken kestik. Gece yatmadan süt içiriyoruz. Formül süt maalesef reddettiği için. Gece 1 ya da 2 kere uyanıyor yine de
suheyla92 yaraliceylanim alışkanlıktan uyaniyor artik büyümüş biz gece acliktan uyaniyor muyuz? Bikac hafta idare edin alisacaktir
yaraliceylanim _Hera işte en azından bende bu şekilde istiyorum 2 kere kalkıyor dedim burda nazara geldik 4 5 kere kalkar oldu . Teşekkür ediyorum yemek yedirmek biraz ağır gelmez mi
yaraliceylanim 3kedili2bebekli öylede olabilir inanki bilmiyorum o kadar çok emiyor ki açlık olduğunu düşünüyorum ya da tamamen anne olduğum için öyle düşünüyorum 🥲
3kedili2bebekli yaraliceylanim bence bunu bir doktora danışın içiniz rahatlasın eğer gün içinde yeterli besleniyorsa açlıktan kalkmaz uykuya dönmek için istiyor ☺️
yaraliceylanim 3kedili2bebekli doktor değil de hemşireye sordum saglik ocağındaki kesebilirsin artık dedi ama doktora götürüp sormak istiyorum zaten kontrolü var bu ay
yaraliceylanim _Hera yemek yemedi ama süt icirdim üstüne Bi yarım saat sonra olmasi lazım emdi uyudu bir kere kalktı gece belki hu şekilde kesebilirz
yaraliceylanim mamabear_ ben zaten sütten kesiyorum ekstra formül mama turevine başvurmam bide onu biriktirmasi var süt verdim dün gece inek sütü onun üstüne emdi uyudu gece de bir kere kalktı bu gece de deneyeceğim