Esoskirec ben ömrümde mantar ne bilmezdim ama hamilelikle başladı ve doğumdan sonra da çektim o illeti. Sonra bir gün karbonat sirke (organik elma sirkesi ) su karışımı yaptım ve günde 3 kez sprey şeklinde tuvalette otururken iyice sıktım durulamadan peçeteyle kurulayıp kalktım. 3 gün içinde iyice önce tüm mantarı söktürdü sonra da geçirdi, maşallah diyeyim bir daha da yaşamadım. Bu arada günde 5-6 kez çamaşır değiştirdim. Denemek isterseniz sizi de rahatlatır belki. Benimki çok daha ağırdı. Peynir kıvamına gelmişti artık korkutucu boyuttaydı ve kaşınmaktan kanıyordu yani, enf da çıkmadı mantar demişti doktor. Fitillerden fayda görmeyince buldum bu yöntemi de. İnşallah kurtulursunuz ya çok rahatsız edici bir durum.