Ikrazumra19 Birkucakmutluluk 5 doz mu ben ilk hamileligimde 2 defa yaptirdim simdi 2.ye hamileyim doktorum bir kere yaptirsan yeter dedi
[silindi] Birkucakmutluluk canım ben tek doz vurdurdum doktorum yeterli dedi ama galiba 5 doz hakkımız var ister 1 yıl içersinde vurduruyorsun istersen yaya biliyorsun zamana yaptırmak zorunda değilsin yani hamileyken .
Tosbigim Birkucakmutluluk valla bende hamileyken vuruldum. 6ay oldu doğum yapalı bana kimse bişey demedi..
Ebruea Birkucakmutluluk normalde iki doz yapılıyor hamilelikte bana sağlık ocağındaki hemşiremiz 5 doz da yapabiliriz ikinci cocuğu düşünüyorsan demişti. Yaptırsayım ikinci çocuğa hamile olduğunda bir daha tetanoz aşısı yaptırmaya gerek kalmayacaktı. Ben 2 de bıraktım başka çocuk düşünürsem yine yaptırırım demiştim
Birkucakmutluluk Ikrazumra19 hamileyken ebe demişti 5 doz diye. Kart verdi ordada 5 doz gösteriyor 🤷🏼♀️
Birkucakmutluluk [silindi] tek doz yeterliyse. Koruma sağlıyorsa ne gerek var ki 5 doza 🧐 vurulmasak olur yani demi ? :)
Birkucakmutluluk Tosbigim banada bişey demediler. Ebe kart verdi üstünde 2. Aşının tarihi yazıyor. 3. Aşıda 2. Aşıdan 6 ay sonra yazıyor
Ikrazumra19 Birkucakmutluluk hamilelik arasinda benim 2 yil var o yuzden 5 doz yaptirmadim doktorum gerek yok demisti
[silindi] Birkucakmutluluk yani söyle küçük yaralanmalardan ve büyük kazalar için devlet 5 doz yapıyormuş bana öyle demişti hemşire isterseniz yaparız size kalmış demişti . Doktorum da yasımı sordu sonra da tek doz yeter dedi hamileyken öyle yaptırdım ☺️
Handecelik Birkucakmutluluk ömür boyu korusun diye. İstemezsen yaptırma sadece hamilelikte olanı yaptır
Cennetinsusu 5 dozu yaptırırsan. Diğer hamileliklerinde gerek kalmıyor ve de ömür boyu koruma sağlıyormuş. Ben 4 dozu yaptırdım. Son 1 tane kaldı o da kasım ayında 🤗 ister yaptırın ister yaptırmayın size bağlı
Birkucakmutluluk Cennetinsusu anladım. Her iki türlüde yapılıyor yani. Bize kalmış :) teşekkür ederim
[silindi] Birkucakmutluluk hamileyken tek doz yeterli bide doğumdan 2-3 ay sonra ikincisi oluyor. Ama eğer 5 dozu tamamlarsanız sonraki hamileliklerde olmanıza gerek kalmıyor. Eğer tamamlamadıysanız o bir dozu hamileyken yine yapılıyor.
Birkucakmutluluk [silindi] ben hamileyken 2 doz yaptırdım. Teşekkür ederim. Aynıya denk geliyor yani. Ya hamileyken yada hamile olmadan mutlaka tamamlanması gerekiyor.
Aygul90 Ben hepsinide yaptırdım 5 dozun hamileyken 2 doz yapılıyor o sadece 2 yıl falan koruyormuş ama 5 doz yaptırırsan ömür boyu koruyormuş bidahakı hamilelıkte yaptırmana gerek kalmıyor hem sana kalmış istersen yaptırmaya bilirsin