seviim35 Merhaba arkadaşlar İzmir’de yaşayanlar doktor ve hastane önerir misiniz doğum yaptığınız memnun kaldığınız işinde uzman hastaneler ve doktorlar olursa çok sevinirim ☺️
Ebruozkrnfl seviim35 merhaba günaydın egepol Şükran hanım herşryim sorunsuz ve çok güzeldi baştan sona bütün süreç güzel geçti