eses123 deterjan kokusu kalmasi zaten zararli bi durum. Ben yumusatici kullanmam nerden baksan 20 yildir annem de kullanmaz. Sivi deterjan da toz deterjanda killaniuorim ama ben az deterjan koyanlardanim. Oyle bu deterjan kokusu yumusatici kokusu kalsin istemem zaten cigerlerime yazik. Yumusatici olarka beyaz sirke koyarim cok az camasirlarimi yikarken.