Kızlar uyku bozukluguyla ilgili giden oldu mu kızım genelde böyle uykuya daldıktan 1-2saat sonra bi ağlayarak uyanıyor tepikler kendini konuşmuyor sadece gözler kapalı aglıyor, 10dakıka falan sürüyor sonra geri yatıyoruz, bununla ilgili nörolojıye giden oldu mu harici bir sorunumuz yok çok şükür. 3yasındayz bu arada