10 aylığız. 2 altta 2 üstte dişimiz vardı. Normalde de geceleri sık uyanıyordu ama son 2-3 gecedir tavandı. Mecbur ben de yanına girip 9 da uyuyordum onunla. Baktım bugün üstteki dişlerin yanında bi beyaz incimiz daha gelmiş. Yavrum nasıl acısı vardı da bu kadar huysuzdu demek ki. Ben de gece memeyi kesmek istiyordum hatta oda ayırmak 🥲 Kıyamıcam sanırım 🤞🏻🥹