Uyumuyor arkadaşlar uyumuyor kaçta yatarsa kaçta kalkarsa fark etmiyor uyutması çok zor uyku dediğim an kıyamet kopuyor öğle uykusunu kaldırayım dedim yine gece 12-1 uyuması ve aşırı hareketli bir bebek yoruluyorum benim uykum geliyor onun gelmiyor baybaynight diye bi şurptan bahsettiler ama çok ikiye ayrılıyor yorumlar fikri olan var mıdır