Minigim38 oylesinebiri__ karan3535 ElisaMom_ Genç odası gibi durmuyor dimi eşim öyle dedi bende 5 i seçtim de.
ElisaMom_ Minigim38 hsvsbhs yok kız ne genç odası şimdi herkes bohem alıyor ve ben çok severim bu tarzı
SheDoesntCare Minigim38 ben İstikbal Serra yatak odasını kullanıyorum memnunum 2-3 yıl önce almıştık gayet güzel hoş duruyor bence bakmak isterseniz 💖🫶
Minigim38 SheDoesntCare çok güzelmiş çok kibar duruyor yatağım ve bazam var ama dolabim küçük geldiği için büyük istedim bunlarda bütçemize uygun geldi kalitesi nasıl bilmiyorum henüz sitesinde gördüm hafta sonu bakmaya gidecegim