azizuras511 Öncelikle merhaba güzel anne Biliyorum çok zorlu bir süreçten geçiyorsun, Rabbim gönlüne ferahlık versin inşallah. Seni o kadar iyi anlıyorum ki, 33 haftalıkken preklamsi köpeğin kaçağı yüksek tansiyon sebebiyle aniden sezaryen alındım, Daha doğrusu 3.-4 gün boyunca düşünmeye çalıştırdılar değerimi düşmeyince Doğuma alındım. Normalde tansiyon hastası değilim, Her şey de gayet iyi gidiyordu olacağı varmış. 16 gün boyunca kuüvez sürecimiz oldu, elhamdülillah herhangi bir sıkıntı yaşamadık. Erken doğduğu için Emma refleksi ve solunum sıkıntımız vardı. O yüzden Bu konu hakkında gerçekten derinlemesine bilgim yok, İnşallah sağlıkla sıhhatle evladına kavuşursun