Benim bebeğimde 2 aylık oldu tam bugün, beşikte filan asla yatmıyor beşiğe koyunca anında gözlerini açıyor o yüzden gündüzleri kucağımda geceleri de koynumuzda yatıyor gerçekten çok zor ama keyif almaya bakıyorum çünkü bu günler geçecek hemen büyüyecek belki kucağımda bile durmak istemeyecek.