denizkili544 geçer maalesef benim de basur kadar değil ama gaz sorunum var bebeğim aşırı gazlı, mama da çare etmiyor emin olabilirsin ben de mama veriyorum antikolik philips biberonla yine gazlı doktora sordum mamada süt tozu olduğu için her türlü gaz yapar dedi bakalım mama değiştirip öyle deneyeceğim elimdeki bitince 🥲 ama anne sütü verin bence ben sağıp antikolik biberonla veriyordum o zaman çok hava yutmadığı için gazı az oluyordu bi de bebeğiniz kaç günlük