Baybyuras vücut losyonu dediğin bu büyük sabun şişesi gibi olanlar değil mi onlardan ben de vanilyası var yani ilk başlarda güzel kokuyor ama bence zaman geçtikçe o çirkin bir kokuya dönüyor diye düşünüyorum yüz kremini kullanmıyorum ama genelde ürünlerini beğendiğim bir marka