QueenMommm yeğenime bir sürü giysi almıştım. Yenidoğandan 2-3 yaşına kadar tüm aylarının hangi mevsime denk geleceğini hesaplayarak. Zıbını, tişörtü, pijama takımları yani aklınıza ne gelirse bebeğe özel bir valizle gitmiştim. Doğumda yanındaydım. Kendi adıma ve kızım adına birer çeyrek taktım. İlgilenen hemşireler ve hasta bakıcıların hepsine bahşiş verdim. Babamla birlikte gidip baklava aldık ve tüm ekibe dağıtmıştık. Ayyy teyze olmak çok güzel, şimdiden sağlıcakla kucağına alsın 💐