Benim kızım 4 aylık. 34+6 da doğdu. Doğduktan bir hafta sonra ki muayenesinde doktorumuz dil bağını farketti ve kestirmemiz gerektiğini söyledi. Bizde kestirdik. İlk zamanlar biberonla besleniyordu sonra memeye alıştırdım. Ama bugüne kadar emerken hep akıttı ve her saat başı beni emmek istedi. Doktorumuza bunu söylediğimde normal olduğunu gelişiminin güzel olduğunu söyledi. Kilosu azdı ama az kilo alıyordu. 3 aya kadar normal olarak kabullendim. Ta ki burada birisi dudak bağı etiketiyle paylaşımlarını görene kadar. Okuduktan sonra farkettim ki kızımda dudak bağı vardı. Hemen çocuk cerrahisine randevu alıp gittim ve beslenmesinde bir sorun yoksa acil olmadığını söyledi. Bende doktorumuzun güzel gelişimi dediğini söyledim ve 1 yaşında kulak burun boğaz doktoruna götürmem gerektiğini söyledi. İki üç hafta sonra kızım geceleri uyuyamamaya, yarım saatte bir emmeye başladı. Bunlara rağmen bir ayda aldığı kilo 200 gr. Başka doktora gittik mama ver dedi. Mama verdim kabul etmedi. Kendi sütümü biberonla verdim kabul etmedi. Şırıngayla, kaşıkla verdim kabul etmedi. Artık çişli bez sayısı 3 e düşmüştü. Hemen kulak burun boğaz doktoruna gidip dudak bağını kestirdim. Anestezi falan yapmadan lazerle kesti özelde. İnanın emerken akıtması bitti. Çişi arttı. Kilo almaya başladı daha neşeli oldu , gece uykusu düzeldi. Size diyecekler ki dudak bağının emmeye etkisi yok. Bana hep böyle söyledi bir kaç doktor. Eğer onları dinleseydim kızım şuan kıt kanaat beslenecekti. Keşke en başından kestirseydim de kızım bu kadar huzursuzlanmasaydı. SÜTÜM YETMİYOR diye düşünmeyin ilk önce durumlara bakın. Doktor bana mama ver dediğinde sütüm yetmiyor diye günlerce ağladım. Ama sonuç dudak bağıyla sonuçlandı. İnşaAllah bunu yaşayan birisine denk gelir ona yardımcı olur bu yazım.