nurzeyd06 Kızlar elelenin park beşiğini kullanıyorum sallarken tekerlekleri yere çarpıyor ses çıkıyor devamlı sizde de öylemi nasıl düzelir bu
barismom nurzeyd06 aynen kenarlarıda gıcırdamaya başladı keşke anam babam usulü beşik alaydım bundan iyiydi park beşik pişmanlıktır gittim ucuz beşik aldım ondan kat kat iyi
duyguluinsan nurzeyd06 annemin evine almıştım, gidince kızım yatsın diye, bu kadar az kullandığımız beşikte de aynı problem var. Hatalı ürün sanmıştım, sanırım ürün toptan sorunlu :)
b26ada Evet bizimde öyle. Eşim son çare tekerleklerine kullanmadığımız çorapları geçirerek buldu şimdi 0 ses. Sizde öyle yapabilirsiniz.