Merhaba ben 8 gün olacak regl olmadım ayın 2 sinde kan verdim değerim 2.0 olarak çıkmış normalde 0,5 oluyor hep ama bu sefer bu şekilde hamile olduğunu öğrenen olmuş baya neyse kasıklarımda hala ağrı var ve olmadım değerimi atacağım görsel olarak
