Arkadaşlar bebeğim bugün tam 1 aylık oldu ama uykularımız o kadar düzensiz ki sabah bazen uyuyor kucağa alıştırmadığım halde son 1 haftadır hep kucağımda uyumak istiyor zaten aşırı bir gaz problemimiz var ama devamlı masaj ve gaz damlasıyla atlatıyoruz onu ama uyku düzenimiz alt üst olmuş durumda gece 4 e kadar uyanık kalıyor yada kucağımda uyuyor 10 dk kadar sadece sonra uyanıyor bakıyor ben varsam geri uyuyor hep böyle 10 dk bir kalkıp varlığımı teyit ediyor resmen ve bu durumu düzene nasıl sokacağımı bilmiyorum tecrübeli anneler yada bu konu da bilgili olan anneler bebeğimi gece uykusuna nasıl alıştırabilirim yada bu süreç şuanda normal mi ? Kendisi mi düzene girecek il çocuğum o yüzden süreç nasıl işler bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim