Buzluktan süt çıkartmıştım dolaba 2 gün önce dolapta çözündü daha demin ısıttım ama tadı acayip kötü bişeydi ya bebeğim biberon reddi yapıyor ben denemek için ısıttım sütü ama onu ben bile içmem o kadar kötü bi tadı olmuş. Buzluktaki sütlerimin tadı hep böyle olucaksa hepsi israf olur bu gidişle