esraalic Merhaba, Ferrozinc g şurup 5 ml kullanıyor bebeğim. Maalesef ferritini 17, o yüzden Bestiron’dan tedavi edici şuruba geçtik. İçinden çıkan enjektör kalın olduğu için 5 ml olan enjektörlerden alıp veriyorum. Yarısını içiyorsa yarısını tükürüyor ama enjektörle vermek daha kolay geliyor. Ardından o enjektörle 5 ml kadar da taze sıkılmış portakal suyu veriyorum çünkü tadı gerçekten berbat. Demir yiyormuş gibi hissettim tadına baktığımda.