Merhaba kızlar, bebeğim 7 ay 10 günlük ve doğumdan itibaren meme reddi vardı göğsümü hiç emmedi. Haliyle hiç göğsümde uyumadı vs. Aynı zamanda yaklaşık 3 haftadır çalışıyorum ve annem bakıyor. Oğlum yanımdan ayrıldığında hiçbir zaman ağlamıyor, odada başkası varken illa beni istemiyor. İlk gördüğü kişilere karşı yabancılama okuyor ama kısa sürüyor güldürüdkten sonra hemen alışıyor arada bana bakıyor ama beni isteyip ağlamıyor . Demem o ki sizde ayrılık kaygısı ne zaman başladı, bu ayda oğlumda hala başlamaması hiç emzirmediğim için mi? Ya da bir problem mi? Düşündürüyor ister istemez . Tecrübeleriniz paylaşırsanız sevinirim