Huluaa11- her iki çocuğuma da tam bir buçuk yaşında bıraktırdım, Tabii doktorumuz öyle bırakmamızı istedi, Su teklifediyordum, ilk çocuğum mamayı önce bıraktığı için emzikle avutuyordum ama ikincisi biraz zor oldu çünkü emziği daha önce bıraktırmıştım, biberonu emzik yerine koymaya başlamıştı ona da Büyüdün Artık biberona ihtiyacımız, artık bardaktan içebilirsin dedim, hadi biberonu atalım dedi, balkondan fırlattı, bir daha gelmez dedim, öyle o da kendi kendine umudu kesti bardaktan da keyif alamadığı için içmek istemedi.