melikeaslan123 Bebeğim 9 aylık alt 2 kesici çıktı üst 2 kesici çıkmadı ama üst yan dişler geliyor sanki patlamış baya normal mi doktora gitmem gerekiyor mu☹️
mutlulukkkzamani melikeaslan123 benm bebeğimde 9 aylık alt iki dişi cikmiş ustekiler şişmiş ama patlamak bilmedi bilemiyorum yan dişler daha çok şişkin sanki üsteki iki diş değilde yandaki çıkacak
Mlsyhn melikeaslan123 benim bebiste altta 1 tane cikti sonra ustte yan kesiciler cikti vampir gibiydi sonra ortadaki tavsan disleri cikti alttaki falan çıktı siralamanin onemi yokmuş
melikeaslan123 beybitolat öyle mi bende baktım internete sıralama yapmışlar önce alt üst kesiciler diye korktum biraz
beybitolat melikeaslan123 yok yok mesela bizimkininde alt dişlerden sonra üstteki ön dişle beraber yan diş geldi sonra diğer ön kesici geldi mesela
alyayaz81 melikeaslan123 Kızımın ilk önce üst yan dişi patladı , ordan beklemediğim için de geç gördüm 😅 sonra diğer yan diş patladı 😂 sonra 2 alt kesici ile 2 üst kesici aynı anda çıktı kabus gibi bişeydi 🤦🏼♀️