birisii2 benim kızımda develet kreşine gidiyor yemek yerken üzerine ufak bir şey damlasa bile kıyafetini değiştiriyorlar. Önlük almıştık sene başında boya yapacakları zaman önlük giyiyorlar hiç boya, kalem olmadı. Üstünün toz, kir olması da ortamın kirli olduğunu gösterir. Yani bence devlet kreşi olmasıyla alakası yok öğretmeni ilgisiz bence. Sadcee tuvalet konusunda hak veriyorum kızımın okulunda da kendisi yapıyor temizliğini. Mahremiyet ve kişisel temizliği öğrenmesi açısından öğretmenler yapmıyor bence doğru da. Onu da öğrettiğim için sıkıntı yaşamadım hiç.