Yucar anne sütü alıyorsa normal gibi kaka yapmaması. Karnı şiş değilse huzursuz değilse müdanale etmeyin bence
Ben bebegme daha kucukken vermeye cslısmıstım fitil ve solunumu yavaşlamıştı. Ondan beri korktum ağrı kesici fitil bile vermedim. Kaka yapamıyor diye Dr gliserin kansuk vermişti. Ne mümkün taş gibi birsey zaten.