summerwine Kızlar merhaba bi takviye kullanacağım. İçinde 500 mg arjinin 100 mg karnitin var. Bebeğim üç aylık emziriyorum. Kullanabilir miyim yoksa bebeğe zararlı olur mu. Tam net bilgisi olan var mı