Kızlar kızım 2 yaşında geçen hafta uyurken ağzından kan gelmiş sabah kalktığında yastığını kanlı gördüm diştendir dedim diş Çıkıyordu dişi apse kapmıştı o dişinin uç kısmında kurumuş kan vardı ama dün yine aynı şey tekrarlanınca tedirgin olmaya başladık daha önce böyle bişey yaşayan var mı çok korktum halada tedirginim 😔Annem gildeyim Burdada doktor sıkıntısı olduğu içinde götüremedim eve gidince mutlaka götürecem