tazecikanaaa bende 4 aylık anneyim bizede ilk teşhis 2 aylıkken koyuldu.
Bizde hem makat çatlağı hem alerji var. İkisinde kakada kan yapıyor. Doktorlar(alerji uzmanı ve çocuk cerrahı) kan formlarını açıkladı, artık hangi kanın neyden olduğunu anlıyoruz.
İlk önce sütten şüphelenildi 1 buçuk ay süt yaptım sonra diyeti açtırdılar ama çokta düzelmemiştir hersey sonra diyet açılınca berbat oldu.
Sonra bir uzmana gittik hem süt hem yumurta diyetine başladım. 1 ayı geçti onu yapıyorum şimdi yumurtayı aç dedi. Kakada kan görmüyorum ama ağlama krizi yaşadık bu akşam. Yumurta yemeyeceğim muhtemelen.
Yemek çok zor gerçekten kendim zeytin ekmek, tahin helvası, tahin pekmez, simit kuru et yiyorum kahvaltılarda.
Akşamda sebze veya et yiyorum.maalesef pilav yiyorum ara ara.
Yemek işi çok zor gerçekten ek gıdaya geçince bakalım ne yapacağız.