Elfgrn yigitinannesii22 4. Ayda yapılmıyor. En azından ilk doz için geç oluyor anca 2. Dozda yapılır 2-4 3-5 Ay aralarında yapılıyor. Zaman geçmeden yaptırsaniz daha iyi olur. Belirli bir zaman sonra yapmıyorlar
elifbd yigitinannesii22 2ve 4. Ayda yapılacağını söyledi doktorumuz çünkü diğer aylarda diğer devlet ve özel aşıları olduğu için ağır olmamasını söyledi ve rota aşısının bi süresi var yapılması için
Asyaveannesi04 yigitinannesii22 ya 2.ve 4.ayda yada 3.ve 5.ayda yapılıyor, rota da gecikildiğinde de asla yapılmıyor
okk yigitinannesii22 İlk dozu bebek en erken 6 hafta en geç 14 hafta iken yapılmalı, son dozu bebek 24 haftasını doldurmadan uygulanmalıdır.Dozlar arasında en az 1 ay ara olmalıdır.