TalentedMom çok haklısınız. Acaba sorun bende mi diyprum ama çocuğuma iyi davransın diye kekler pastalar yapıp götürüyorum. Herşeye okey diyorum. Öğretmenler gününde en sevdiği şeyi alığ verdim pahalı bütçemi aşıyor demeden. Buna rağmen çocuğumu uyarmak yerine taktığı 5 tl lık rozeti üzerinden geri alıp , bir daha asla bunu alamayacaksın deyip çocuğumu üzmek neden ? Herkesin çocuğu elbette akıllıdır , ben kendi çocuğum için konuşacak olursam sus dersen susar, dur dersen durur öyle bir çocuktur. Kızımın ağlaması gece gördüğü kabus beni çok üzdü 😔 her hafta bir çocuk etkinliği var. Haftaya bizdeydi. Öğretmene kızdım bu sebeple yapmayalım o zaman bizde dedim. Siz bilirsiniz deyip başka veli ile doldurmuş bile yerimizi. Kızım hevesle bekliyordu , onu da mahvetti