1 yaşındayken dişçi dil bağı yırtıldığı için biberon emzik bırakın dedi, mamayı bıraktık. anne sütü yoktu zaten. ondan beri kilo veriyor. o zaman 11.800dü. 2 aydır bir yiyor bir yemiyor derken bazen 12 kilo oldu bazen11.600 oldu. 2 gün önce 11.800dü yine.
persentil içinde olduğunu biliyorum ama hala almaya devam etmesi gerekmiyor mu? endişeleniyorum