Dove merhabalar anneler. bu okula cocugu giden var mi? buranin sistemi nasil 5 yas icin iyi bir ogretmen onerebilir misiniz? kulup ve ikili sistem diyorlar okulla tekrar gorusucem ama bilen varsa paylasabilir mi gercekten memnun musunuz tesekkurler?