sevde-e elbette zarar verir. Bağırsaklarını yorarsınız bebeğinizi yıpratırsınız. Alerji yüzünden kaka ve gaz sorunu. Birde üzerine ciltte kızarıklıklar ve kaşınmalar başlar. Bebeğiniz de ağlama huysuzluklar başlar. Başlamadıysa önlem alın. Erkenden şanslısınız farketmişsiniz şimdi önlem alırsanız 1 yaşına kadar bu alerji kaybolur. Ama eğer önlem almazsanız kalıcı alerjisi kalır Allah korusun ileride dondurma dahi yiyemez içersinde süt bulunan hiç birşeyi yiyemez. Benim arkadaşım hiç farketmemiş hep huysuz diyordu kızına 3 yaşında anladı doktor. Ve anaokuluna bırakırken elli kere öğretmeni arıyor