oylesinebiri__ 1anne1cocukk kv bingo kullanıyor memnun ben sıvı deterjan bingo kullanıyorum toz da bingo alicam omo kullanıyorum kokusu güzel değil
aad_7 Neredeyse tüm temizlik malzemeleri bingo çok memnunum geçenlerde A101 e Bingo’nun çamaşır şampuanı gelmişti onu da aldım çok memnun kaldım miss gibi kokuyor
Rabiiul 1anne1cocukk yıllarca perwoll kullandım toz sevmediğim için sonra toz aldım denemek amaçlı bir daha perwol almadım geçen hafta da bingo mutlu yuvam deterjanını aldım tertemiz kokuyor kesinlikle tavsiye ederim
esraalic 1anne1cocukk bingo mutlu yuvamdı galiba adı toz deterjan yumuşatıcı da mavi renk çok güzel kokuyor
fatmayt 1anne1cocukk ben su an kırmızı kullanıyorum guzel ama bi tane mavi vardi sık yikananlar diye o cok daha guzeldi bence ama onu bulamıyorum
xbebegimx 1anne1cocukk perwoll de kullaniyorum bingo da ama bingo favorim perwoll guzel kokuyor ama temiz yikiyormus hissi vermedi bana yumusatici gibi geldi
Birminikaslan 1anne1cocukk yıllarca Bingo mutlu yuvam kullandım çok memnundum sonra eşim daha uygun diye peros aldi ve bitsin diye dua ediyorum her yıkamada bingo bence kendini aştı artık her şeyi cok güzel
Birminikaslan 1anne1cocukk toz kullanıyorum ama annem de sıvısını kullanıyor ayrıca Bingöl kirmizi kapaklı olanı da çok güzel