Kızlar gününüz nasıl geçiyor? Uyku düzenleriniz nasıl? Ek gıdalar nasıl? 3 öğün veriyordum ama kabız oluyordu 2 öğüne düşürdüm. Doymuyor gibi geliyor ama çok verince de kabız oluyor akşamları çığlığı basıyor. Ne vereceğimi şaşırmış durumdayım. Uyku desen anlamlandıramadım bazen güzel bazen saat başı uyanıyor. Gün içinde genelde evdeyiz hava güzel olursa 1 saat dışarı çıkıp geliyoruz. Biraz bunalmış durumdayım🙂