Merhabalar kızım 28 aylık olucak şu an güncel oyun grubu adı altında anaokuluna verdim günde 2 saat haftada 5 gün ilk haftamızdı ama ben hiç memnun kalamadım kızım ilk defa böyle ortamda ağlayarak defalarca yanıma geldi. Öğretmenler oturuyor ve ya kendi aralarında sohbet ediyorlar çocuklar kendi kendine oynuyor etkinlik vs sıfır. Daha çok oyun odaklı çocukların gelişimine katkı sağlayacak bir yer arayışındayım Bağcılar güneşlide oturuyorum çocuğumu gözüm kapalı emanet edeceğim bir yer var mıdır fiyatları makul.