yamer ayni durumdayiz aglarken bakabiliyorum ancak azilar sis durumda, ve ben 1 aya yakin suredir cok kotu haldeyim bazen dedigin gibi uyaniyo saatlerce uyanik kaliyoruz genelde isigi acarsam veya surup verirsem aciliyo uykusu diger geceler cok cani yanarak ağlıyor kucagmda memede sabahliyoruz evin iclerinde gezdiriyorum devamli agliyo bebegim, tam sakinliyo uyuyo koyunca tekrar agliyo azı disler cok zormus