ecevenur eşiniz izin alıp zaman geçirebilir. Evden çalışıyorsanız bence başlayabilirsiniz. 5 aylıkken başladım. Erkek milleti kendine gelince parmağını kıpırdatmaz, kadına gelince iyice vakit geçir bilmem ne. Uzun zaman işten ayrı kalınca köreliyor insan, dönünce de tuhaf oluyorsun. Çocuğunu madem çok düşünüyor, kendisi de izin alıp bakabilir ki, o da sizin gibi ebeveyn.