Benim oğlum 8 aylık başlamıştı işaret etmeye ama komşumun kızı 15 aylık olana kadar işaret etmedi bi uzmana götürdüler baloncuk patlatma önermiş. Bu tarz oyunlarla öğrenmişti. Öğrenebildiyse sorun yok deniyormuş bu oyunlara rağmen öğrenmediyse tekrar bi uzman görmeli demişlerdi.
Oyun şöyle; hani içine bulaşık deterjanı koyup baloncuk yaptığımız bir şey var ya :) onu üflüyorsunuz baloncukları çocuk işaret parmağıyla patlatıyor. Sadece işaret ederek patlatmadı lazım öyle söyleyeceksiniz çocuğa. Siz de örnek olun. Bu şekilde el kasları parmak kullanımına alışıyor. Günde bir iki kez oynayın. Sonra düzelmişti komşumun kızı gösteriyordu. Eskiden el kaslarını o şekilde kullanamadığı için yapamıyormuş :)